Gwarancja i zwroty
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27 Dz.U. 2017 poz. 683 ze zm.), Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Odręcznie podpisane odstąpienie od umowy należy wysłać na adres pocztowy siedziby firmy bądź na adres email: kontakt@orodesign.pl.
- Zwracany towar należy odesłać do siedziby firmy Oro Design nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
- Zwracany towar powinien być sprawny, pełnowartościowy, nie noszący jakichkolwiek śladów użytkowania.
- Towar należy odesłać na własny koszt, w sposób zapewniający bezpieczną dostawę.
- Koszt odesłanego towaru zostanie zwrócony przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Oro Design.
REKLAMACJE
- Rozpatrywaniem reklamacji zajmuje się Dział Reklamacji firmy Oro Design.
- Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na adres email: kontakt@orodesign.pl.
- Reklamowany produkt należy odesłać do siedziby firmy Oro Design na własny koszt (w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki zostanie zwrócony), w sposób zapewniający bezpieczną dostawę.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia.
- Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe zostanie zwrócona równowartość ceny towaru.
(kliknij, aby otworzyć)
USZKODZENIE W CZASIE TRANSPORTU
Wszystkie przesyłki są przez nas starannie pakowane i bardzo dobrze zabezpieczane na czas transportu, jednak nie mamy wpływu na to w jaki sposób z przesyłkami obchodzi się firma kurierska, dlatego wszystkie przesyłki są ubezpieczone a przesyłki z lustrami oraz elementami szklanymi są dodatkowo nadawane ze specjalną opcją "ostrożnie".
Każdą przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera (jeżeli kurier nie może zaczekać - można także umówić się z kurierem, że w razie stwierdzenia uszkodzenia kurier wróci spisać protokół szkody). W razie ewentualnego uszkodzenia towaru kurier spisuje protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. W przypadku jeśli Klient nie spisze protokołu szkody nie ma 100% gwarancji rozpatrzenia reklamacji przez firmę kurierską. Firma Oro Design zajmuje się dochodzeniem reklamacji z firmą kurierską.
Zgłoszenie szkody powstałej podczas transportu powinno nastąpić niezwłocznie po ujawnieniu uszkodzenia przesyłki, ale nie później niż w ciągu 7 dni od jej odbioru. Przekroczenie tego terminu powoduje wygaśnięcie roszczeń odszkodowawczych wobec przewoźnika z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
Jak postąpić w przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone lub przesyłka nosi ślady naruszenia? W takiej sytuacji można odmówić przyjęcia przesyłki, wtedy paczka wróci do nas i my zajmiemy się jej dokładnym sprawdzeniem itd. W przypadku chęci przyjęcia ww. przesyłki należy spisać z kurierem protokół szkody.